السبت، 3 مايو 2008

هـــديـــــة ..

ابتســـامة..
*
تطلـــع…
*
هدية….
*

*


قبـــلة……!
21.03.2008

هناك 4 تعليقات:

سميرة يقول...

الصورة جميلة تعبر ببساطة عن علاقة الابن بأمه
المدونة كلها جميلة

Zianour يقول...

يا اهلا وسهلا بيكي يا سمسمة وشكرا ليكي يا ستي وما تغيبيش علي كده

د. إيمان مكاوي يقول...

سعادتي كبيره جداً بتعليقك على المدونه وتطورها وده إداني دفعه كبيره ,وفعلا التدوين إداني شعور مختلف وخاصة في الغربه ,
وعلى فكره أنا دلوقت مع زوجي في غربته وحكاية القصه دي حصلت في بداية سفره ,وأنا دلقت معاه .
وربنا يخليلك حماتك ,ويدوم دايما المعروف بين الناس.
على فكره أنا بقيت أنبصت جدا لما أجد تعليق منك .

مع حبي واحترامي ...

Zianour يقول...

اهلا بيكي يا ايما يا جميلة وانتي بتحرجيني وبيتكسفيني بذوقك والله وانا سعيدة بيكي لان التدوين دفعني انا كمان وعندما نجد احد ما سعيدا فتلك اضافة للعالم وازاحة بسيطة لظلمة الكآبة اهلا بيكي وانا هازورك ان شاء الله على طول وربنا يفك غربتكم ويجمعكم على طول ان شاء الله
تحياتي وقبلاتي لاولادك
زيانور